FAQ werkgevers

Rechts bovenaan klik je op ‘Inloggen“. Onderaan het venster klik je op Registreer. Na het registreren kan je meteen inloggen en je bedrijfsprofiel beginnen aanvullen. Dan kan je meteen aan te slag om een vacature aan te maken. Alle vacaturepakketten kan je hier bekijken.

Je kan op 2 manieren een vacature plaatsen:

  1. Registreer en maak zelf je vacature aan in ons handig dashboard. Je kan het vacaturepakket van je keuze online veilig betalen. 
  2. Werkt je bedrijf met een bestelbon/factuur en/of PO-nummer? Klik hier

Onze verschillende vacaturepakketten kan je hier bekijken.

Je ontvangt per mail een melding van elke sollicitatie. Je kan alle sollicitaties beheren via je dashboard bij ‘Sollicitaties‘. Je hebt de keuze om de sollicitaties te laten doormailen naar een e-mailadres naar keuze of gebruik te maken van een eigen sollicitatie URL van jouw website, bedrijf of hr-partner.  

Wij maken gebruik van de diensten van STRIPE als Payment Service Provider. Dit is één van grootste partners voor veilig betalingsverkeer ter wereld. Hierdoor kan je bij Studenten.be betalen met vrijwel alle gekende betalingssystemen: Kredietkaarten, Bancontact, PayPal,….  

Social media campagnes op TikTok, Facebook & Instagram zijn enkel inbegrepen bij een medium of maxi vacaturepakket

Mail ons via info(at)studenten-jobs.be vanaf het emailadres van registratie met de vraag om jouw account af te sluiten. Dit zal binnen de 12u doorgevoerd worden. Deze actie is onomkeerbaar.

Misschien heeft u een typfout gemaakt? Of bent u de originele inloggegevens vergeten? Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen indien het wachtwoord niet correct is. U ontvangt dan een mail met een nieuwe code. Indien uw problemen blijven aanhouden kunt u een bericht sturen via de contactpagina.

Uit veiligheidsoverwegingen of indien u onze gebruikersvoorwaarden heeft geschonden, kan uw account geblokkeerd worden. Ook onze firewall kan uw IP_adres blokkeren op basis van ongewone activiteit vanuit uw account. Om  Indien u meent dat u onterecht werd geblokkeerd, dan u ons een bericht sturen via de contactpagina.

Om onze site spamvrij te houden worden de IP adressen van de meeste landen geblokkeerd. Enkel  (de ons omringende) europese landen krijgen toegang. Indien je bijvoorbeeld in het buitenland op reis zou zijn of indien je IP adres vanuit het buitenland zou gegenereerd worden, kan je mogelijks een security-page te zien krijgen en kan je de site niet gebruiken.